niedziela, 26 stycznia 2014

Zima

Wreszcie przyszła

9 komentarzy:

Emma Ernst pisze...

Lubię zimę, bo wreszcie pięknie widać kontury drzew na śniegu.

Marek :) Zapamiętam :)

Anonimowy pisze...

Na zdjęciach to mi zima nie przeszkadza ;-)

droga nadziei???

ml pisze...

Ja lubię zimę, na zdjęciach i na gruncie :) Czy droga nadziei? To tylko zależy od oglądającego :)

Ina pisze...

Przyszła czysta i srebrzysta ;)

Anonimowy pisze...

Piękna zima, mogę zachwycać się cudnie ośnieżonymi drzewami, promieniami słońca padającymi z nieba - nawet śliską drogą przez las...

pod warunkiem, że nie muszę wychodzić z domu, jestem w ciepłym łóżeczku, czytam sobie i popijam gorącą czekoladę :)))

ml pisze...

Ale wy to zmarzluchy jesteście :) Marysia, moja córuś, była dzisiaj najbardziej nieszczęśliwą osobą na świecie gdyż musiała do Łodzi jechać pociągiem. A przez cały weekend nosa z domu nie wystawiła, bo zimno.

ml pisze...

Julka jak "Klan" i jak to się nazywa o "Moda na sukces" startowały też nikt nie przewidywał tye odcinków. A można? Można :)

ml pisze...

Tak, że jest szansa, że dasz radę :)

Julia K pisze...

Zima piękna, to fakt. Ale ja bym tam chętnie już do wiosny przeszła :)