wtorek, 3 września 2013

Wilno

Po długiej przerwie pojawiam się najdłuższym, a raczej najliczniejszym w zdjęcia postem :) Byłem na wycieczce w Wilnie i oto część zdjęć z tego niesamowitego miasta. Dla mnie Wilno jest miastem pięknym z niepięknymi mieszkańcami. Bije od nich wrogość dla Polaków na kilometr. Szkoda. Nic na to nie poradzę. Zdjęcia zrobione na filmie Trix 400. Samo robienie zdjęć małym obrazkiem sprawiło mi ogrom frajdy. Ostatnio robiłem tylko średnim i wielkim a mały poszedł w kąt. Teraz wrócę z radością do maluszka. To jest to :) Na zdjęciach Wilno po mojemu. Miłego oglądania :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zdjęcia piękne,szczególnie urzekło mnie to z kłódkami, ale chyba nie miałeś Marku humoru na tej wycieczce. Wilno "po Twojemu" trochę mnie przeraża. Nie chciałabym "wysuszyć dzbana glinianego" w tej knajpce... :)

ml pisze...

Nie chciałem fotografować kościołów bo zrobić dobre zdjęcie kościołów to przede wszystkim musiałbym zabrać wielki format. Zresztą są pewnie miejscowi fotografowie, którzy robią to miliony razy lepiej. To po prostu takie obrazki z wycieczki a że z natury optymistą jestem tylko z obowiązku to i takie zdjęcia płodzę. Jeszcze was trochę pomęczę Wilnem po mojemu :)