sobota, 26 listopada 2011

Kocilew

W poszukiwaniu aktywności poza internetowej dotarłem do Muzeum Wnętrz Dworskich w Ożarowie z propozycją zorganizowania wystawy naszych dworków. Wydaje mi się, że kierownik tego muzeum był bardzo zainteresowany naszymi zdjęciami jednak chyba nic nie wyjdzie z wystawy w tym miejscu. Tam jest tylko miejsce na wystawienie około 10 zdjęć przy wejściu między drzwiami wejściowymi a innymi drzwiami (chyba od kibla) i nad nimi czyli dość wysoko. Do tego nie chcą nic sponsorować. Ale nic to pierwsze koty za płoty. Trzeba dobijać się dalej. Sam dworek a raczej replika dworku nawet ciekawa choć prawdę powiedziawszy wiele z dworków, które fotografowaliśmy jest fotograficznie dużo ciekawszych. Natomiast bardzo chciałbym sfotografować wnętrze dworku ale tak z modelem, modelką. Odtworzone alkierze, salon kominkowy, salon myśliwski do tego modele w strojach z epoki i można pofantazjować. Jednak jest tam duży opór materii ze strony dyrekcji i nic z tego nie wyjdzie. A szkoda bo w końcu mogła to być jakaś forma promocji muzeum a przede wszystkim ożywienia tej skostniałej struktury. Ale trudno ich strata. Niedaleko dworku ok. 1 km jest odrestaurowany wiatrak w Kocilewie. Jak już tam byłem nie mogłem sobie odmówić tej przyjemności.

3 komentarze:

www.adambencal.com pisze...

Ja za wystawę mocno trzymam kciuki. Za fotograficzne plany z modelami również.

worldahead pisze...

sam właściwie jestem ciekaw jak się odnajdę w temacie:)

Anonimowy pisze...

Ostatnie mi się podoba, klasycznie klasyczne jest ;)