niedziela, 24 października 2010

Bezdomna w Zuńskiej Woli

23 10 2010 do Zduńskiej Woli zawitała Galeria Bezdomna. Nasza grupa: „Ich Czworo Ale Na Razie Troje” wystawiła swoje prace. Oczywiście nie muszę pisać, że były to NAJlepsze prace na tej wystawie a ludzie wręcz nie mogli się dopchać do naszego stoiska. Grand Prix wystawy otrzymał Marcin za pracę „Hulaj dusza piekła nie ma”. Dlatego też musi postawić mi i Danielowi piwo. Na tym kończę relację z pierwszej i oby nie ostatniej naszej wystawy.





















A i zapomniałem dodać, że ten cały opis na początku to totalna ściema i że nie było licytacji, które zdjęcie najlepsze. Było zdrowo, bez zawiści i oglądaliśmy wszyscy swoje prace nawzajem i było OK. A Grand Prix, którego nie było wygrał Daniel za prace „Wszystkie drogi prowadzą do Szadku” i to on musi postawić mi i Marcinowi piwo.

5 komentarzy:

grzegorzsowa pisze...

wyjątkowo eleganckie miejsce jak na galerię bezdomną:)

ml pisze...

witaj Grzegorzu miło, że wpadłeś :)) fakt taka exclusive bezbomna

Marcin pisze...

Trzeba w końcu wypić to piwo, które się nawarzyło, podsumować wernisaż i fotograficzny sezon, wyznaczyć nowe kierunki, rozliczyć się za benzynę, porozmawiać z dziećmi...

ml pisze...

jestem na tak względem podsumowania sezonu. mogę zasponsorować kilka piw

TOMTE pisze...

Ja oczywiście też się dołączam... na gorącą dyskusję przy zimnym piwie :)