piątek, 21 marca 2014

Leśni ludzie cd nieustający

W lesie to jest ciężka praca. Ludzie aby kupić nieco taniej opał sami układają sobie gałęzie w stosy. Dla wielu rencistów, rolników czy emerytów kupić tanio opał to duża oszczędność. Jak wiecie lubię sobie z nimi pogawędzić :) Na ostatnim zdjęciu wyrastające z barku drzewo widziałem już w momencie robienia zdjęcia ale jakoś mi się nie chciało przesunąć kadru. Teraz żałuję, ale mogę wymyślić usprawiedliwienie, że jest to poglądowe zdjęcie błędu w portrecie :) A co, kto mi zabroni? :)

9 komentarzy:

Julia K pisze...

A gdybyś nie powiedział o tym drzewie to pewnie bym go nie zobaczyła :) bo ja głównie w oczy ludziom patrzę, twarzom się przyglądam.

Emma Ernst pisze...

Najbardziej mi się podoba pan z siekierą. Jakaś zalękniona poczciwość mu z oczu patrzy :)

ml pisze...

Julka kusiło mnie, żeby się przesunąć aby to drzewo wystawało z głowy - wtedy byś na 100 procentów zauważyła :) ale stchórzyłem przed takim hardcorem i tego żałuję :) Emmo facet ma dziurkę w szyi (słabo widać) i ma kłopoty z mówieniem pewnie dlatego nieco zalękniony może być. Pozdrawiam

Julia K pisze...

No masz rację :) z głowy pewnie bym zauważyła :)))
Na drugi raz zrób wstaw dwa zdjęcia :))

Anonimowy pisze...

a to co wystaje nad lewą dłonią pana z portretu środkowego, to też tak specjalnie? ;)

ml pisze...

Dorotko, ślepy się urodziłem i ślepy umrę, nie widziałem dopóki nie napisałaś :) :)

Anonimowy pisze...

gwarantuję, że w życiu nie zwróciłabym uwagi, gdybyś nie napisał o drzewie ;-)

Sonia pisze...

ludzkie twarze..i oczy....takie , krótkie migawki...."leśni ludzie"...hm.....

Sonia pisze...

ludzkie twarze..i oczy....takie , krótkie migawki...."leśni ludzie"...hm.....