wtorek, 3 grudnia 2013

Bo fotografia jest od tego... aby bawić się na całego

Jestem dziś trochę zmęczony ale spróbuję coś napisać zanim dodam kilka zdjęć. Jestem fanem i można powiedzieć ortodoksyjnym fanem fotografii analogowej. Nie ma jak to świat utrwalony na kliszy, szczególnie czarno białej. To bogactwo półtonów, ta chwila, której później nie można poprawić w programie graficznym. To jest to w czym można się zakochać. Ale, ale świat pędzi do przodu z prędkością światła. Dziś fotografia cyfrowa wyparła praktycznie całkowicie fotografię analogową. Co robić? Walczyć do upadłego? Na przekór sobie postanowiłem "wejść" w fotografię cyfrową. Kiedyś fotografowałem nawet lustrzanką Nikona. Ale się popsuła i leży już ze trzy lata na dnie szafy. Postanowiłem fotografować tym co mam, a więc aparatem ukrytym w telefonie marki Sony a dokładniej w Xperii J. Jedyny cel jaki przyświecał zrobieniu tych zdjęć to aby można je było wykorzystać jako tapetę w telefonie. A skoro już fotografuję telefonem to idźmy na całość. Żadnych ograniczeń, korzystaj chłopie z filtrów w aparacie, photoshopie, gimpie ile możesz! Niech to będzie odwrotność fotografii na kliszy. Niech to będzie kompletne szaleństwo, zabawa bez ograniczeń i bez ambicji. I wiecie co? Bardzo mi się to podoba. A o to fotki trzaśnięte telefonem :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcia - to z drzewem przy drodze i wszystkie z lasem oczarowały mnie :) Najpiękniejsze jest jednak to, że to Twoje szaleństwa, zabawa bez ograniczeń skłania mnie do refleksji - życie cudem jest! :)

ml pisze...

Ha, to moje ulubione drzewo! To znaczy jedno z wielu ulubionych. Co do refleksji to ją tylko rozwinę, że życie cudem jest, pełnym niespodzianek! Nigdy bym nie przypuszczał, że na tym blogu pojawią się zdjęcia cyfrowe :)

Anonimowy pisze...

... czyli nie dość, że życie cudem jest to jeszcze często jest pełne niespodzianek :)))

sympatyczne efekty zabawy :) czekamy na dalej...

ml pisze...

I dalej będzie! Stety lub niestety :)))

Julia K pisze...

Wow!!!
Nie wiedziałam ze telefonem można takie fajne zdjęcia zrobić!
Tak jak eNNka czekam na więcej :)