niedziela, 25 listopada 2012

Odbicie

Jedną z głównych funkcji filtra polaryzacyjnego jest niwelowanie odbić w szybach i refleksów świetlnych na wodzie. Całe szczęście, że na moje aparaty nie mam żadnych możliwości aby nałożyć coś takiego. Bo różne są odbicia. Można się odbić od dna na ten przykład. Może komuś odbić albo odbić się po dobrym jedzeniu. Gdzieś na świecie podobno wielkim nietaktem jest jak zakończymy posiłek bez porządnego beka. Na zdjęciu poniżej uwieczniłem odbicie w szybie, i to na dodatek w holenderskiej szybie. Ja wiem, że to nic specjalnego, ale w sumie to chyba lepiej, że umieściłem tu zdjęcie odbicia w szybie niż na przykład odbicia po schabowym z ziemniaczkami i zestawem surówek. Nawet jeśli głównym bohaterem miałby być niderlandczyk

1 komentarz:

www.adambencal.com pisze...

Pięknie Ci się odbiło! :)