środa, 24 sierpnia 2011

Gorczyn

Tego lata i u nas zaświeciło słońce. Wybrałem się na króciutką wycieczkę z Basią na motorku. Wybrałem dworek leżący bardzo blisko Łasku. Bardzo zaniedbany. Jeden z mniej ciekawych dworków. O prostej bryle, z małą ilością ozdobników. Wnętrza poprzegradzane ściankami działowymi, aż trudno dociec jaki był pierwotnie układ pokoi. Położenie obecne też mało ciekawe gdyż za płotem upadająca przetwórnia owocowa. Ale i jego szkoda.









Dan wracaj już bo ckni się Marusiowi a dworki czekają. No i bez Ciebie to nie jest fajnie

4 komentarze:

Made by Wera pisze...

Może z zewnątrz mniej ciekawy, ale wnętrze bardzo interesujące! Mebelki, fototapeta... Będzie więcej zdjęć? :) Mam apetyt na więcej! :))

Pan Hrabia pisze...

Zadaje się, że kiedyś był to piękny dworek - takie o prostej bryle i małej ilości ozdobników też maja mnóstwo uroku. Fototapeta i balustradka z cegieł tak makabryczne, ze aż serce się kraje.

ml pisze...

witajcie :) W. zdjęć więcej nie mam ale jak tylko Daniel wróci z wojaży mam nadzieję, że tam pojedziemy. PH szczególnie u nas w centralnej Polsce gdzie zabytków jak na lekarstwo, wielki żal patrzeć na te niszczejące ślady drobnej i średniej szlachty i mieszczaństwa. Trzymajcie się! :)

Maciej Sztorc pisze...

miłe miejsce :)