wtorek, 11 grudnia 2012

Nad Bałtykiem 2

Nad tym naszym Bałtykiem dane mi było przebywać w bardzo ładnym aż 5-cio gwiazdkowym hotelu Marine. Ja jestem prosty człowiek z lasu i takie luksusy to dla mnie zupełna nowość. Dlatego pierwsze dwa zdjęcia pokazują ten hotel. Może bym i porobił więcej zdjęć ale na dwie godziny fotografia przegrała z jakuzzi i saunami. Najlepsza rzecz w tym przebrzydłym luksusie to wyskoczyć z jakuzzi, natrzeć się śniegiem i hyc z powrotem wskoczyć do bąblującego brodzika. Prawie orgazm. No ale skądinąd wiadomo, że prawie stanowi sporą różnicę. Wywołałem dwa ostatnie filmy i połączę je w tym poście. Pierwszy to Tmax 100 a od szóstego zdjęcia FP4 125.

9 komentarzy:

chasyd pisze...

Piękne zdjecia Panie.!!! gdybyśmy mieszkali tak na stałe gdzieś choćby na Pomorzu bądź w Prowansji bodajze byłbyś strasznie znanym fotografem a ja bym za Tobą statyw nosił. GRUBASIE!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Mroźne, czyste, czas-stop! Tak po krótce ale ostatnie... Tam jest smok, którym "powozi" kobieta w czerwonum szalu /nawet nie wiem, czy czerwony ale dla mnie własnie taki ma kolor ;)/ - w lewo każe mu skręcić, oboje kogoś tam dojrzeli... :)))

ml pisze...

Dla mnie najpiękniejsze w fotografii jest interpretacja obrazu przez odbiorcę. Za Twoją historię o smoku nosiłbym Cię na rękach! Zrobiłaś mi najcudowniejszy prezent na gwiazdkę! Dzięki :)

Anonimowy pisze...

Za ciężka jestem :)
Tak serio, to wydaje mi się, że każdy patrząc widzi. Moim małym problemem jest "nadwidzenie". Gdybym tak się rozkręciła z resztą zdjęć - pomyślałbyś, że wariat jakiś i do tego konto dla mnie zablokował a lubię tu zaglądać ;)

Moiło mi :)))

Anonimowy pisze...

Miło - miało być ;)

Made by Wera pisze...

Piękne zdjęcia! Naprawdę super.

fajne światło się ułożyło na pierwszym zdjęciu. Jakny przytulało hotel :)
I te mewy :) Nawet zima nie przeszkadza.

Ghia pisze...

Leśniczy. Cudownie :) Tak czułam, że las nie jest Ci obojętny. Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2013, Cudownych Świąt w gronie bliskich, spełnienia Marzeń i dużo, dużo "szerokich kadrów". Pozdrawiam Aneta :)

Szary Burek pisze...

O tej porze roku nad Bałtykiem nigdy nie byłem.

Anonimowy pisze...

Wesołych Świąt! :)