poniedziałek, 26 marca 2012

Holland

Daniel zafundował mi mega plener w Holandii. Dzięki Danielos. Co do samej Holandii. Niesamowity kraj, jak z jakiejś nierealnej baśni. Wszędzie porządek, dużo rowerów, koni, ekologii i ludzi starszych. Przed domami lubią stawiać różne rzeczy. Jakieś stare chodaki, globusy, figurki, itp. Czasami trąci mi to trochę stylem niemieckich krasnali ale też, ma swój urok. Widać tak lubią. Wydaje mi się, że jest tam zupełnie inne tempo życia. Od naszego duuuużo spokojniejsze. Myślę, że moje panie mogły by tam mieszkać. Warto poznać ten kraj dokładniej.

3 komentarze:

chasyd pisze...

To ja Sponsor!! kurde to ty mi cały czas tyłek ratujesz!! Jak bym sobie sam poradził??. Wielkie dzięki Marek że ze mną pojechałeś, a zdjęcia bardzo fajne ale myślę że młodzi ludzie porostu byli w pracy o tej godzinie :) Pierwsze najlepsze mz, butki i Pani z Koniem baardzo także mi się podobają :)

ml pisze...

ja najbardziej lubię 8 i 9. Jechać z Tobą nawet na koniec świata to czysta przyjemność :)

Made by Wera pisze...

Super kardy! Ten z małym kolarzem i Pani z konikiem - najbardziej :)