wtorek, 21 lutego 2012

Moja gmina

Bardzo lubię wsiąść w auto i jeździć po okolicy i wyszukiwać miejsca miłe dla oka. Niestety koszty paliwa wzrosły do tego stopnia, że moja kieszeń zaczęła to odczuwać. Premierze Tusku, Prezesie Orlenu i wy szejkowie arabscy zlitujcie się i nie zabijajcie fotograficznej inicjatywy oddolnej wysokimi kosztami etyliny.
Dodam kilka ciekawych rzeczy dotyczących tego zdjęcia. Może komuś się przydadzą takie informacje. Film Tmax 100, na obiektyw założyłem filtr czerwony aby podkreślić niebo oraz cienie, prześwietliłem klatkę o 1EV aby oddać biel śniegu i dałem przesłonę coś między 16 a 22 gdyż oczywiście to krajobraz. A teraz uwaga, zdjęcie zrobiłem z ręki! Czas z tego co pamiętam to około 1/60. Istne szaleństwo, że to utrzymałem

6 komentarzy:

worldahead pisze...

mistrzowskie ujęcie

www.adambencal.com pisze...

Podpisuję się pod odezwą obiema rękami!!! Fajne zdjęcie! Pozdrawiam!

chasyd pisze...

no i kurde znów mnie zdemolowałeś.
Klasa Panie Klasa. Masz oko skurczybyku

Maciej Sztorc pisze...

brawo

Anonimowy pisze...

Ładnie wyszło :) Widziałem, że dołączyłeś do moich czworoboków. niestety chwilowo uśmiercam tego bloga, zapraszam jednak na mój primo jedyno fotgraficzny pikuslawphoto ;)

TOMTE pisze...

Świetny kadr Marku!!!